שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

איך לבצע הזמנה באתר?

על מנת לבצע רכישה באתר עליך לדלג בין הקטגוריות השונות, לבחור את הבשמים אשר תרצה לקנות כעת לחץ על כפתור – ׳הוספה לסל הקניות׳. תוכל לראות כי נפתח חלון ׳סל הקניות שלך׳ בו נמצאים הפריטים שבחרת. נותר לעבור לקופה, לבחור את שיטת המשלוח ושיטת התשלום וזהו. הפריט יגיע אל ביתך בתוך שלושה ימי עסקים.
את כל הפרטים בנוגע להזמנה תקבלי ישירות למייל אותו הזנת במעמד ההזמנה.

איך אוכל לדעת מה הסטטוס של ההזמנה שלי ?

ניתן לשלוח בכל עת הודעה במייל\רשתות חברתיות או להתקשר למס:072-395-3456
יש להצטייד הפרטים הבאים: מס הזמנה\שם מלא, טלפון.
לאחר פנייתך שירות הלקוחות שלנו יענה לך במהירות האפשרית ויעדכן אותך לגבי ההזמנה.
שירות הלקוחות שלנו פועל באופן שוטף בין השעות 10:00-18:00 בימים א׳-ה׳.

אני רוצה לבטל את ההזמנה שביצעתי, איך אני עושה זאת?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות:
בטלפון 072-395-3456 אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 11:00 עד 18:00 . בנוסף ניתן לפנות אלינו דרך המייל שלנו ונענה בתגובה עד 24 שעות – info@priscilla.co.il

האם יש אפשרות לעשות הזמנה טלפונית?

בטח! ניתן להתקשר ולרכוש דרך הטלפון. לקבלת סיוע משירות הלקוחות שלנו, יש להתקשר אלינו בטלפון 072-395-3456 בין השעות 10:00-18:00 בימים א׳-ה׳
בנוסף, ניתן לשלוח אלינו הודעה ברשתות החברתיות בנוגע לעזרה ברכישה בצירוף מספר הטלפון, או דרך המייל info@priscilla.co.il ונחזור אליך בהקדם.

WhatsApp צור קשר ב WhatsApp